Týmto informujeme návštevníkov webovej stránky a zákazníkov internetového obchodu o postupoch pri spracovaní osobných údajov, organizačných a technických opatreniach prijatých na ochranu údajov, ako aj o súvisiacich právach návštevníkov a možnostiach ich presadzovania.
Prevádzkovateľ údajov: MONTEEN spoločnosť s ručením obmedzeným (sídlo: 1062 Budapešť, Bajza utca 58. Fsz. 2. dvere; IČO: 09-09-034615; súd zapísaný v registri spoločností: Najvyšší súd v Debrecíne; daňové identifikačné číslo: 32145227-2-42; telefónne číslo: +36 30 438 8962, e-mailová adresa: hello@snackteen.hu, webová stránka: https://www. snackteen.hu ako prevádzkovateľ údajov (ďalej len Spoločnosť).
Spracovatelia údajov: Prevádzkovateľ údajov informuje dotknuté osoby, že na vykonávanie svojich činností využíva nasledujúcich spracovateľov údajov:
-
Činnosti spracovania údajov súvisiace s doručovaním: DPD Hungary Kft. (1134 Budapest Váci út 33., budova A, 2. poschodie, adatkezeles@dpd.hu, +36 1 501 6200) Kuriérska služba zabezpečuje doručenie objednaného tovaru na základe zmluvy uzatvorenej s prevádzkovateľom. Kuriérska služba spracováva prijaté osobné údaje v súlade s informáciami o spracovaní údajov, ktoré sú k dispozícii na jej webovej stránke.
- Poskytovateľ hostingu: Shopify International Ltd. (sídlo spoločnosti: Haddington Road, 2nd Floor 1-2 Victoria Buildings, Dublin 4, D04 XN32, Írsko, e-mail: support@shopify.com) Spracovateľ údajov uchováva osobné údaje na základe zmluvy s prevádzkovateľom údajov. Nemáte právo na prístup k osobným údajom.
- Činnosti spracovania údajov súvisiace so zasielaním newsletterov: Systém Mailchimp prevádzkuje spoločnosť The Rocket Science Group, LLC (675 Ponce de Leon Avenue, Suite 5000, Atlanta, GA 30308 USA). Spracovateľ údajov sa podieľa na zasielaní newsletterov na základe zmluvy uzavretej s prevádzkovateľom údajov. Pritom spracovateľ spracúva meno a e-mailovú adresu dotknutej osoby v rozsahu potrebnom na zasielanie newslettera.
Prenos údajov spracovateľovi údajov uvedenému v tomto oznámení sa môže vykonať bez samostatného súhlasu dotknutej osoby. Prevádzkovateľ údajov neposkytuje spracovávané osobné údaje tretím stranám okrem spracovateľov údajov uvedených v tomto oznámení. Spracovateľ údajov nerobí nezávislé rozhodnutia, je oprávnený konať iba v súlade so zmluvou uzatvorenou s prevádzkovateľom údajov a prijatými pokynmi. Spracovateľ údajov zaznamenáva, spravuje a spracováva osobné údaje, ktoré mu prevádzkovateľ poskytli a ktoré spravuje alebo spracováva v súlade s ustanoveniami GDPR, a o tom vydáva prevádzkovateľovi príslušné vyhlásenie. Prevádzkovateľ údajov monitoruje prácu spracovateľa údajov. Spracovateľ údajov je oprávnený využiť ďalších spracovateľov údajov len so súhlasom prevádzkovateľa údajov.
Správa údajov návštevníkov na webovej stránke spoločnosti
Informácie o používaní súborov cookie:
V súlade so všeobecnou internetovou praxou používa naša spoločnosť na svojej webovej stránke aj súbory cookie. Súbor cookie je malý súbor obsahujúci reťazec znakov, ktorý sa umiestni do počítača návštevníka pri návšteve webovej stránky. Keď túto webovú stránku znova navštívite, súbor cookie umožní webovej stránke rozpoznať prehliadač návštevníka. Súbory cookie môžu tiež ukladať používateľské preferencie (napr. zvolený jazyk) a ďalšie informácie. Okrem iného zhromažďujú informácie o návštevníkovi a jeho zariadení, pamätajú si osobné nastavenia návštevníka a možno ich použiť napr. pri používaní online nákupných košíkov. Súbory cookie vo všeobecnosti uľahčujú používanie webovej stránky, pomáhajú webovej stránke poskytovať používateľom skutočný webový zážitok a byť efektívnym zdrojom informácií a zabezpečujú, aby prevádzkovateľ webovej stránky mohol monitorovať prevádzku stránky, predchádzať zneužívaniu a zabezpečiť, aby služby poskytované na webovej stránke boli neprerušované a na primeranej úrovni. Webová stránka našej spoločnosti zaznamenáva a spracováva nasledujúce údaje o návštevníkovi a zariadení, ktoré používa na prehliadanie pri používaní webovej stránky: - interný identifikátor posledného zobrazeného produktu
Systém z týchto údajov automaticky generuje štatistické údaje. Prevádzkovateľ tieto údaje neprepája s osobnými údajmi.
Prijatie alebo povolenie používania súborov cookie nie je povinné. Nastavenia prehliadača môžete obnoviť tak, aby odmietal všetky súbory cookie alebo aby vás informoval o odosielaní súborov cookie. Väčšina prehliadačov štandardne automaticky akceptuje súbory cookie, ale zvyčajne sa to dá zmeniť tak, aby sa zabránilo automatickému akceptovaniu a aby sa vždy ponúkla možnosť výberu.
Informácie o nastaveniach súborov cookie pre najpopulárnejšie prehliadače nájdete na nižšie uvedených odkazoch.
- Google Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=en
- Firefox: https://support.mozilla.org/hu/kb/sutik-engedelizeze-es-tiltasa-amit-weboldak-haszn
- Microsoft Internet Explorer 11: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
- Microsoft Internet Explorer 10: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-10-win-7
- Microsoft Internet Explorer 9: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-9
- Microsoft Internet Explorer 8: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-8
- Microsoft Edge: http://windows.microsoft.com/hu-hu/windows-10/edge-privacy-faq
- Safari: https://support.apple.com/hu-hu/HT201265
Upozorňujeme však, že niektoré funkcie alebo služby webových stránok nemusia bez súborov cookie správne fungovať. Súbory cookie používané na webovej stránke samy o sebe nedokážu identifikovať používateľa.
Súbory cookie používané na webovej stránke spoločnosti:
1. Technicky nevyhnutné súbory cookie relácie. Tieto súbory cookie sú nevyhnutné na to, aby návštevníci mohli prehliadať webovú stránku, bezproblémovo a v plnom rozsahu využívať jej funkcie a využívať služby dostupné prostredníctvom webovej stránky, okrem iného aj na zapamätanie si akcií, ktoré návštevník vykonal na daných stránkach počas návštevy. Doba spracovania údajov pre tieto súbory cookie je 2 hodiny.
Spracovávané údaje:
- Zobrazený jazyk
- Interný identifikátor meny
- Adresa používateľa
- Vybraný spôsob doručenia a platby
- Sadzba DPH
- Podrobnosti o kupóne
- Aktuálna krajina
- Obsah košíka
- Používateľské meno
Právnym základom pre toto spracovanie údajov je zákon CVIII z roku 2001 o niektorých otázkach služieb elektronického obchodu a služieb informačnej spoločnosti. Zákon (Poľnohospodársky zákon) 13/A. Oddiel (3). Účelom správy údajov je zabezpečiť správne fungovanie webovej stránky.
2. Súbory cookie súhlasu: Tieto umožňujú spoločnosti zapamätať si voľby používateľa týkajúce sa webovej stránky. Návštevník môže kedykoľvek pred a počas používania služby zakázať toto spracovanie údajov. Tieto údaje nie je možné prepojiť s identifikačnými údajmi používateľa a nie je možné ich poskytnúť tretej strane bez súhlasu používateľa. Doba spracovania údajov: 1 deň
2.1. Súbory cookie, ktoré uľahčujú používanie: Právnym základom pre spracovanie údajov je súhlas návštevníka. Účel správy údajov: Zvýšenie efektívnosti služby, zlepšenie používateľskej skúsenosti a pohodlnejšie používanie webovej stránky. Trvanie spracovania údajov: 2 hodiny
2.2. Výkonnostné súbory cookie: súbory cookie služby Google Analytics – viac informácií nájdete tu: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage
Súbory cookie služby Google AdWords – viac informácií nájdete tu: https://support.google.com/adwords/answer/2407785?hl=hu
Spoločnosť informuje svojich návštevníkov, že za účelom merania návštevnosti webovej stránky www.monteen.hu a jej podstránok a monitorovania správania návštevníkov, prípravy štatistík a merania účinnosti svojich reklám
- Google Analytics,
- Sledovanie konverzií v Google AdWords,
- Hotjar a
- Facebook používa remarketingové programy.
Uvedené programy sú nainštalované v počítači používateľa ako tzv. umiestňujú sa súbory cookie, ktoré zhromažďujú údaje o používateľoch. Návštevníci webovej stránky oprávňujú spoločnosť používať služby Google Analytics, sledovanie konverzií AdWords a programy Facebook Remarketing a Hotjar. Taktiež prispievajú k monitorovaniu a sledovaniu správania používateľov a využívania všetkých služieb poskytovaných programami pre Spoločnosť. Okrem toho má návštevník možnosť kedykoľvek zakázať zaznamenávanie a ukladanie súborov cookie do budúcnosti, ako je popísané nižšie. Informujeme našich návštevníkov, že nastavenia a používanie služieb Google Analytics, sledovanie konverzií AdWords a programov Facebook Remarketing a Hotjar plne spĺňajú požiadavky úradu na ochranu údajov.
Podľa spoločnosti Google používa služba Google Analytics predovšetkým súbory cookie prvej strany na hlásenie interakcií návštevníkov na vašej webovej stránke. Tieto súbory cookie zaznamenávajú iba neosobné informácie. Prehliadače nezdieľajú svoje vlastné súbory cookie medzi doménami. Viac informácií o súboroch cookie nájdete v Často kladených otázkach o reklamách Google a ochrane osobných údajov.
Google Analytics: Prevádzkovateľ údajov používa program Google Analytics predovšetkým na generovanie štatistík vrátane merania účinnosti svojich kampaní. Používaním programu spoločnosť získava najmä informácie o tom, koľko návštevníkov navštívilo webovú stránku a koľko času návštevníci na webovej stránke strávili. Program rozpoznáva IP adresu návštevníka, takže dokáže sledovať, či ide o vracajúceho sa alebo nového návštevníka, a tiež dokáže sledovať cestu, ktorou sa návštevník na webovej stránke pohyboval a kam vstúpil. Sledovanie konverzií v službe Google AdWords: Účelom sledovania konverzií v službe Google AdWords je umožniť spoločnosti merať účinnosť reklám v službe AdWords. Robí to pomocou súborov cookie umiestnených v počítači návštevníka, ktoré existujú 30 dní a nezhromažďujú žiadne osobné údaje.
Zakázanie súborov cookie: Ak chcete spravovať nastavenia súborov cookie alebo zakázať túto funkciu, môžete tak urobiť vo svojom prehliadači. Túto možnosť nájdete v položke ponuky umiestnenia súborov cookie/sledovacích funkcií v závislosti od panela s nástrojmi vášho prehliadača. Funkcie sledovania, ktoré chcete v počítači povoliť/zakázať, si zvyčajne môžete nastaviť v časti Nástroje > Nastavenia > Nastavenia ochrany osobných údajov. Ak nechcete, aby služba Google Analytics hlásila vaše návštevy, môžete si nainštalovať doplnok prehliadača na odhlásenie zo služby Google Analytics. Tento doplnok nariaďuje skriptom JavaScript služby Google Analytics, aby neodosielali informácie o návštevách spoločnosti Google. Ak ste si nainštalovali blokovacie rozšírenie prehliadača, nebudete sa zúčastňovať ani experimentov s obsahom. Ak sa chcete odhlásiť zo služby Google Analytics pre svoju webovú aktivitu, navštívte stránku na odhlásenie zo služby Google Analytics a nainštalujte si doplnok do prehliadača. Ďalšie informácie o inštalácii a odstraňovaní rozšírenia nájdete v pomocníkovi pre váš konkrétny prehliadač.
Okrem služieb spoločnosti Google spoločnosť využíva aj analytickú službu Hotjar: Hotjar Ltd. („Hotjar“) (http://www.hotjar.com, 3 Lyons Range, 20 Bisazza Street, Sliema SLM 1640, Malta, Európa). Prostredníctvom analýzy Hotjar má spoločnosť možnosť zistiť a vyhodnotiť zvyky návštevníkov webovej stránky (napr. koľko času trávia na určitých podstránkach, na aké odkazy klikajú atď.). Počas používania tejto funkcie sa informácie zhromaždené o vašej návšteve webovej stránky prenášajú na servery spoločnosti Hotjar v Írsku, kde ich spoločnosť Hotjar ukladá. Z návštevníkovho zariadenia a prehliadača môžu byť zaznamenané nasledujúce informácie:
- IP adresa zariadenia používateľa (zhromažďovaná a uložená v anonymnom formáte)
- Veľkosť obrazovky zariadenia používateľa
- Typ zariadenia, ktoré používateľ má, a typ prehliadača, ktorý používa
- Poloha používateľa (iba krajina)
Pomocou Hotjaru sa analyzujú návštevy webovej stránky a jej používanie a vypracuje sa samostatná správa. Keď sa táto funkcia používa, Hotjar tiež využíva služby tretích strán, ako napríklad Google Analytics a Optimizely. Prostredníctvom prenosu údajov môžu uvedené tretie strany ukladať informácie, ktoré prehliadač používateľa odosiela pri prezeraní webovej stránky (napr. súbory cookie, požiadavky na IP adresu atď.). Súbory cookie používané službou Hotjar nemajú rôznu časovú platnosť, niektoré súbory cookie sa po aktuálnej návšteve automaticky vymažú, ale existujú aj také, ktoré zostávajú platné až 365 dní. Ak chcete zakázať zaznamenávanie údajov službou Hotjar, navštívte nasledujúcu stránku: https://www.hotjar.com/opt-out. Zásady ochrany osobných údajov spoločnosti Hotjar nájdete tu (https://www.hotjar.com/legal/policies/privacy).
Spoločnosť používa na svojej webovej stránke spoločnosť Facebook Inc. (1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA), alebo ak žijete v EÚ, Facebook Ireland Ltd. (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Írsko) („Facebook“). Facebookový pixel umožňuje Facebooku považovať návštevníkov webových stránok za cieľovú skupinu pre zobrazovanie reklám (tzv. Facebook reklamy). Spoločnosť preto používa pixel Facebooku tak, aby sa reklamy na Facebooku, ktoré vkladá, zobrazovali iba používateľom Facebooku, ktorí prejavili záujem aj o ponuky Spoločnosti. Inými slovami, účelom Facebook pixelu je zabezpečiť, aby reklamy na Facebooku zodpovedali potenciálnym záujmom používateľov a neboli rušivé. Facebook pixel tiež umožňuje spoločnosti analyzovať účinnosť reklám zobrazených na Facebooku na štatistické účely a účely prieskumu trhu, napríklad či sa používatelia dostali na našu webovú stránku kliknutím na reklamu na Facebooku. Keď navštívite našu webovú stránku, Facebook priamo vloží Facebook pixel, ktorý môže do vášho zariadenia umiestniť takzvaný súbor cookie, malý súbor. Ak sa neskôr prihlásite na Facebook alebo navštívite stránky Facebooku, keď ste prihlásený/á, vaša návšteva webovej stránky bude zaznamenaná vo vašom profile. Údaje, ktoré zhromažďujeme o návštevníkoch, sú pre nás anonymné, čo znamená, že na základe nich nemôžeme určiť ich identitu. Údaje však ukladá a spracováva Facebook, takže ich možno prepojiť s profilom konkrétneho používateľa. Facebook spracováva údaje podľa vlastných zásad spracovania údajov. Viac informácií o tom, ako funguje remarketingový pixel a ako sa vo všeobecnosti zobrazujú reklamy na Facebooku, nájdete v zásadách ochrany údajov spoločnosti Facebook na nasledujúcej adrese: https://www.facebook.com/policy.php. Môžete zakázať zaznamenávanie údajov pomocou Facebook pixelu a používanie vašich údajov na účely zobrazovania reklám na Facebooku. Ak to chcete urobiť, otvorte stránku vytvorenú spoločnosťou Facebook a postupujte podľa pokynov na nastavenie osobnej reklamy: https://www.facebook.com/settings?tab=ads, adresa stránky pre USA je http://www.aboutads.info/choices/ a stránky pre EÚ je http://www.youronlinechoices.com/. Nastavenia sú nezávislé od platformy, čo znamená, že platia pre stolné počítače aj mobilné zariadenia.
Údaje spracovávané na účely uzatvárania a plnenia zmlúv
Na účely uzavretia a plnenia zmluvy môže byť realizovaných niekoľko prípadov spracovania údajov. Dovoľujeme si vás informovať, že spracovanie údajov súvisiacich s vybavovaním reklamácií a správou záruk sa uskutoční iba v prípade, ak si dotknutá osoba uplatní jedno z vyššie uvedených práv. Ak Dotknutá osoba nenakupuje prostredníctvom internetového obchodu, ale je iba návštevníkom internetového obchodu, môžu sa na ňu vzťahovať ustanovenia o spracovaní údajov na marketingové účely, ak Spoločnosti udelí súhlas na marketingové účely. Spracovanie údajov vykonávané na účely uzatvárania a plnenia zmlúv je podrobnejšie opísané:
- Kontaktujte nás
Registrácia na používanie internetového obchodu/webového obchodu
Na webovej stránke môže registrujúca sa fyzická osoba udeliť súhlas so spracovaním svojich osobných údajov zaškrtnutím príslušného políčka.
Rozsah údajov poskytnutých pri registrácii:
- meno
- názov spoločnosti (voliteľné)
- e-mailová adresa
- telefónne číslo
- fakturačná a dodacia adresa
Účelom spracovania osobných údajov je:
1. Vykonávanie služieb poskytovaných na webovej stránke,
Právnym základom pre spracovanie údajov je súhlas dotknutej osoby.
Príjemcovia osobných údajov a kategórie príjemcov: zamestnanci Spoločnosti vykonávajúci úlohy súvisiace so zákazníckym servisom a marketingovými aktivitami, poskytovateľ hostingových služieb Spoločnosti ako spracovateľ údajov, zamestnanci Spoločnosti poskytujúci hostingové služby.
Doba uchovávania osobných údajov: do doby, kým nie je registrácia/služba spustená, alebo kým dotknutá osoba neodvolá svoj súhlas (žiadosť o vymazanie, ktorú spracuje Môžete to poslať na adresu hello@snackteen.hu ).
Spracovanie objednávky
Pri spracovaní objednávok sú činnosti spracovania údajov nevyhnutné na splnenie zmluvy.
Spracovávané údaje: meno, adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa, charakteristika zakúpeného produktu, číslo objednávky a dátum nákupu. Ak ste si objednali tovar v internetovom obchode, spracovanie a poskytnutie údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy.
Doba spracovania údajov: Údaje spracovávame 5 rokov v súlade s premlčacou lehotou občianskeho práva.
Právny základ pre spracovanie údajov: Plnenie zmluvy. [Spracovanie údajov podľa článku 6 ods. 1 písm. b) nariadenia]
Príjemcovia osobných údajov a kategórie príjemcov: zamestnanci Spoločnosti vykonávajúci úlohy súvisiace so spracovaním objednávok, poskytovateľ hostingových služieb Spoločnosti ako spracovateľ údajov, zamestnanci Spoločnosti poskytujúci hostingové služby.
Vystavenie faktúry
Proces správy údajov sa vykonáva za účelom vystavovania faktúr v súlade so zákonom a splnenia povinnosti uchovávať účtovné doklady. Sztv. Podľa § 169 (1)-(2) musia obchodné spoločnosti uchovávať účtovné doklady priamo a nepriamo podporujúce účtovné záznamy.
Spracúvané údaje: Meno, daňové identifikačné číslo (v prípade spoločnosti), adresa, e-mailová adresa, telefónne číslo.
Doba spracovania údajov: Vydané faktúry sa spracúvajú v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane údajov. Podľa § 169 ods. 2 sa faktúra musí uchovávať 8 rokov od dátumu jej vystavenia.
Právny základ pre správu údajov: Zákon CXXVII z roku 2007 o dani z pridanej hodnoty. Podľa § 159 ods. 1 je vystavenie faktúry povinné a musí sa uchovávať 8 rokov podľa § 169 ods. 2 zákona C z roku 2000 o účtovníctve [spracovanie údajov podľa článku 6 ods. 1 písm. c) nariadenia].
Príjemcovia osobných údajov a kategórie príjemcov: zamestnanci spoločnosti vykonávajúci úlohy súvisiace s fakturáciou
Spracovanie údajov súvisiacich s prepravou tovaru
Proces spracovania údajov prebieha za účelom dodania objednaného produktu.
Spracovávané údaje: Meno, adresa, e-mailová adresa, telefónne číslo.
Doba spracovania údajov: Prevádzkovateľ spracováva údaje až do dodania objednaného tovaru.
Právny základ pre spracovanie údajov: Plnenie zmluvy [Spracovanie údajov podľa článku 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia].
Príjemcovia a spracovatelia údajov spracúvajúci údaje súvisiace s dodaním tovaru Meno príjemcu: Zamestnanci spoločnosti vykonávajúci úlohy súvisiace s plnením objednávok, DPD Maďarsko s.r.o.
Kuriérska služba DPD sa podieľa na doručovaní objednaného tovaru na základe zmluvy uzatvorenej so správcom údajov. Kuriérska služba DPD spracováva prijaté osobné údaje v súlade s informáciami o spracovaní údajov, ktoré sú k dispozícii na jej webovej stránke.
Údaje spracúvané v súvislosti s overovaním súhlasu
Počas registrácie, objednávania alebo prihlásenia sa na odber noviniek si IT systém ukladá IT údaje súvisiace so súhlasom na neskoršie overenie.
Spracované údaje: Dátum súhlasu a IP adresa dotknutej osoby.
Trvanie spracovania údajov: Z dôvodu zákonných požiadaviek je potrebné súhlas preukázať neskôr, preto je doba uchovávania údajov obmedzená na premlčaciu lehotu po ukončení spracovania údajov.
Právny základ pre spracovanie údajov: Túto povinnosť stanovuje článok 7 ods. 1 nariadenia. [Spracovanie údajov podľa článku 6 ods. 1 písm. c) nariadenia]
Príjemcovia osobných údajov a kategórie príjemcov: zamestnanci Spoločnosti poskytujúci technickú podporu, poskytovateľ hostingových služieb Spoločnosti ako spracovateľ údajov, zamestnanci Spoločnosti poskytujúci hostingové služby.
Spracovanie údajov súvisiace so službou newsletter
Spoločnosť prevádzkuje systém newsletterov na priebežné informovanie záujemcov, v súvislosti s ktorým spracovávame osobné údaje (celé meno, e-mailová adresa) poskytnuté pri registrácii na webovej stránke s predchádzajúcim písomným súhlasom príjemcu newslettera. Newslettery Spoločnosti sú zasielané zo zahraničia prostredníctvom medzinárodného systému newsletterov „Mailchimp“, takže okrem registrácie je potrebný aj váš výslovný súhlas s prenosom vašich osobných údajov zahraničnému prevádzkovateľovi. Systém Mailchimp prevádzkuje spoločnosť The Rocket Science Group, LLC (675 Ponce de Leon Avenue, Suite 5000, Atlanta, GA 30308 USA). Zahraničný prevádzkovateľ zabezpečuje správu údajov v súlade s predpismi Európskej únie na základe ustanovení dohody o výmene údajov „EU-US Privacy Shield Framework“. Dotknutá osoba sa môže kedykoľvek odhlásiť z odberu noviniek kliknutím na tlačidlo „Odhlásiť sa“ v päte noviniek, čím sa automaticky vymažú jej údaje uložené v systéme, alebo e-mailom ( hello@snackteen.hu ) Spoločnosť okamžite, najneskôr však do 15 dní , vymaže vaše údaje. Najnovšie Zásady ochrany osobných údajov spoločnosti Mailchimp nájdete na stránke https://mailchimp.com/legal/privacy/.
Fyzická osoba, ktorá sa na webovej stránke zaregistruje na odber noviniek, môže udeliť súhlas so spracovaním svojich osobných údajov zaškrtnutím políčka týkajúceho sa súhlasu so spracovaním údajov kliknutím na tlačidlo Prihlásiť sa na odber. Dotknutá osoba sa môže kedykoľvek odhlásiť z odberu noviniek pomocou aplikácie „Odhlásiť sa“ v novinách alebo písomným či e-mailovým vyhlásením, ktoré predstavuje odvolanie súhlasu. V takom prípade musia byť všetky údaje odhlasujúceho sa okamžite vymazané.
Rozsah osobných údajov, ktoré možno spracúvať: meno fyzickej osoby (priezvisko, meno), e-mailová adresa.
Účelom spracovania osobných údajov je:
Príjemcovia osobných údajov a kategórie príjemcov: zamestnanci Spoločnosti vykonávajúci úlohy súvisiace so zákazníckym servisom a marketingovými aktivitami, zamestnanci poskytovateľa IT služieb Spoločnosti ako spracovatelia údajov za účelom poskytovania hostingových služieb,
Doba uchovávania osobných údajov: do doby poskytovania služby odoberania newslettera alebo do odvolania súhlasu dotknutou osobou (žiadosť o vymazanie, ktorú spracováva Môžete to poslať na adresu hello@snackteen.hu ).
Pokyny pre komunitu / Správa údajov na facebookovej stránke spoločnosti
Spoločnosť prevádzkuje stránku na Facebooku, kde propaguje svoje produkty a služby.
Otázka zverejnená na facebookovej stránke spoločnosti nepredstavuje oficiálne podanú sťažnosť. Spoločnosť nespracúva osobné údaje zverejnené návštevníkmi na facebookovej stránke Spoločnosti. Návštevníci podliehajú Zásadám ochrany osobných údajov a Podmienkam používania služby Facebooku. V prípade zverejnenia nezákonného alebo urážlivého obsahu môže Spoločnosť vylúčiť dotknutú osobu z členstva alebo vymazať jej komentár bez predchádzajúceho upozornenia.
Spoločnosť nezodpovedá za žiadny nelegálny dátový obsah ani komentáre zverejnené používateľmi Facebooku. Spoločnosť nezodpovedá za žiadne chyby, poruchy alebo problémy vyplývajúce zo zmien v prevádzke Facebooku.
Spracovanie údajov na účely priameho marketingu
Pokiaľ osobitný zákon neustanovuje inak, reklama sa vykonáva priamym kontaktovaním fyzickej osoby ako príjemcu reklamy (priamy marketing), najmä elektronickou poštou alebo inými rovnocennými prostriedkami individuálnej komunikácie – zákon XLVIII z roku 2008. s výnimkami stanovenými zákonom – môže byť oznámená len vtedy, ak príjemca reklamy udelil predchádzajúci a výslovný súhlas.
Rozsah osobných údajov, ktoré môže Spoločnosť spracúvať na účely reklamných dopytov adresátov: meno fyzickej osoby, adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa, online identifikátor.
Účelom spracovania osobných údajov je vykonávanie aktivít priameho marketingu súvisiacich s činnosťou Spoločnosti, t. j. pravidelné alebo periodické zasielanie reklamných publikácií, newsletterov a aktuálnych ponúk v tlačenej (poštou) alebo elektronickej forme (e-mail) na kontaktné údaje uvedené pri registrácii.
Právnym základom pre spracovanie údajov je súhlas dotknutej osoby.
Príjemcovia osobných údajov a kategórie príjemcov: zamestnanci Spoločnosti vykonávajúci úlohy súvisiace so zákazníckym servisom, zamestnanci poskytovateľa IT služieb Spoločnosti vykonávajúci serverové služby ako spracovatelia údajov a zamestnanci Pošty v prípade doručovania pošty.
Doba uchovávania osobných údajov: do odvolania súhlasu.
Správa údajov zmluvných partnerov
Spoločnosť spracúva meno, adresu, daňové identifikačné číslo, telefónne číslo, e-mailovú adresu, webovú adresu, číslo bankového účtu, číslo zákazníka (číslo zákazníka, číslo objednávky), online identifikátor (zoznam zákazníkov, dodávateľov, hlavné nákupné zoznamy) fyzickej osoby, ktorá s ňou uzatvorila zmluvu ako zákazník alebo dodávateľ, za účelom uzavretia, plnenia, ukončenia zmluvy a poskytnutia zmluvnej zľavy. Toto spracovanie údajov sa považuje za zákonné aj vtedy, ak je spracovanie údajov nevyhnutné na vykonanie krokov na žiadosť dotknutej osoby pred uzavretím zmluvy. Príjemcovia osobných údajov: zamestnanci Spoločnosti vykonávajúci úlohy súvisiace so zákazníckym servisom, zamestnanci vykonávajúci úlohy v oblasti účtovníctva a daní a spracovatelia údajov. Doba spracovania osobných údajov: 5 rokov od ukončenia zmluvy.
Dotknutá osoba musí byť pred začiatkom spracovania údajov informovaná o tom, že spracovanie údajov je založené na právnom základe plnenia zmluvy; Tieto informácie môžu byť uvedené aj v zmluve.
Dotknutá osoba musí byť informovaná o prenose svojich osobných údajov spracovateľovi údajov.
Kontaktné údaje fyzických osôb, ktoré zastupujú klientov, kupujúcich a dodávateľov právnických osôb
Rozsah osobných údajov, ktoré možno spracúvať: meno, adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa fyzickej osoby.
Účelom spracovania osobných údajov je plnenie zmluvy uzatvorenej s právnickou osobou Spoločnosti a udržiavanie obchodných vzťahov. Poskytovateľ služieb spracúva osobné údaje na základe článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR a na základe oprávneného záujmu poskytovateľa služieb na nadviazanie a udržiavanie obchodného vzťahu.
Príjemcovia osobných údajov a kategórie príjemcov: zamestnanci Spoločnosti vykonávajúci úlohy súvisiace so zákazníckym servisom.
Doba uchovávania osobných údajov: 5 rokov po skončení obchodného vzťahu alebo po strate statusu zástupcu dotknutej osoby.
SÚHRNNÉ INFORMÁCIE O PRÁVACH DOTKNUTEJ OSOBY
V tejto kapitole stručne zhrnieme práva dotknutej osoby v záujme jasnosti a transparentnosti.
Právo na informácie vopred
Dotknutá osoba má právo byť informovaná o skutočnostiach a informáciách súvisiacich so spracovaním údajov pred začatím spracovania údajov. (Články 13 – 14 Nariadenia) Spracovanie údajov sa môže začať až po poskytnutí informácií. Ak je právnym základom spracovania údajov súhlas, okrem informácií musí dotknutá osoba udeliť súhlas so spracovaním údajov. Podrobné pravidlá vám poskytneme v ďalšej kapitole.
Právo dotknutej osoby na prístup k údajom
Dotknutá osoba má právo získať od prevádzkovateľa spätnú väzbu o tom, či sa jej osobné údaje spracúvajú, a ak k takémuto spracúvaniu dochádza, má právo na prístup k osobným údajom a súvisiacim informáciám, ako je uvedené v nariadení. (Článok 15 nariadenia). Podrobné pravidlá vám poskytneme v ďalšej kapitole.
Právo na opravu
Dotknutá osoba má právo na to, aby prevádzkovateľ na jej žiadosť bez zbytočného odkladu opravil nepresné osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. S ohľadom na účel spracúvania údajov má dotknutá osoba právo požiadať o doplnenie neúplných osobných údajov, a to aj prostredníctvom dodatočného vyhlásenia. (Článok 16 nariadenia).
Právo na vymazanie („právo byť zabudnutý“)
Dotknutá osoba má právo požiadať prevádzkovateľa o bezodkladné vymazanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, a prevádzkovateľ je povinný bezodkladne vymazať osobné údaje týkajúce sa dotknutej osoby, ak je daný niektorý z dôvodov uvedených v nariadení.
(Článok 17 nariadenia) Informácie o podrobných pravidlách uvádzame v nasledujúcej kapitole.
Právo na obmedzenie spracovania údajov
Dotknutá osoba má právo požiadať prevádzkovateľa o obmedzenie spracovania údajov, ak sú splnené podmienky uvedené v objednávke. (Článok 18 nariadenia) Informácie o podrobných pravidlách uvádzame v nasledujúcej kapitole.
Oznamovacia povinnosť týkajúca sa opravy alebo vymazania osobných údajov alebo obmedzenia spracovania údajov
Prevádzkovateľ údajov informuje všetkých príjemcov, ktorým boli osobné údaje poskytnuté, o akejkoľvek oprave, vymazaní alebo obmedzení spracovania, pokiaľ sa to neukáže ako nemožné alebo si to nevyžaduje neprimerané úsilie. Prevádzkovateľ údajov bude dotknutú osobu na jej žiadosť informovať o týchto príjemcoch. (Článok 19 nariadenia)
Právo na prenosnosť údajov
Za podmienok stanovených v Nariadení má dotknutá osoba právo získať osobné údaje, ktoré sa jej týkajú a ktoré poskytla prevádzkovateľovi, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto údaje inému prevádzkovateľovi bez toho, aby tomu prevádzkovateľ, ktorému boli osobné údaje poskytnuté, bránil. (Článok 20 nariadenia) Informácie o podrobných pravidlách uvádzame v nasledujúcej kapitole.
Právo na protest
Dotknutá osoba má právo kedykoľvek namietať z dôvodov týkajúcich sa jej konkrétnej situácie proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, na základe článku 6 ods. 1 písm. e) Nariadenia (spracúvanie je nevyhnutné na splnenie úlohy vykonávanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej prevádzkovateľovi) alebo článku 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia (spracúvanie je nevyhnutné na účely oprávnených záujmov prevádzkovateľa alebo tretej strany). (Článok 21 nariadenia) Informácie o podrobných pravidlách uvádzame v nasledujúcej kapitole.
Automatizované rozhodovanie v jednotlivých prípadoch vrátane profilovania
Dotknutá osoba má právo nebyť predmetom rozhodnutia založeného výlučne na automatizovanom spracovaní vrátane profilovania, ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú, alebo ju podobne významne ovplyvňuje. (Článok 22 nariadenia) Informácie o podrobných pravidlách uvádzame v nasledujúcej kapitole.
Obmedzenia
Právo Únie alebo členského štátu uplatniteľné na prevádzkovateľa alebo sprostredkovateľa môže obmedziť spracúvanie osobných údajov uvedených v článkoch 12 až 22 prostredníctvom legislatívnych opatrení. Článok 34 a články 12 až 22 v súlade s právami a povinnosťami uvedenými v článku 1. (Článok 23 Nariadenia) Informácie o podrobných pravidlách uvádzame v nasledujúcej kapitole. Informovanie dotknutej osoby o incidente ochrany údajov
Ak je pravdepodobné, že porušenie ochrany údajov povedie k vysokému riziku pre práva a slobody fyzických osôb, prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu informuje dotknutú osobu o porušení ochrany údajov. (Článok 34 nariadenia) Informácie o podrobných pravidlách uvádzame v nasledujúcej kapitole.
Právo podať sťažnosť dozornému orgánu (právo na súdny prostriedok nápravy)
Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, najmä v členskom štáte svojho obvyklého pobytu, miesta výkonu práce alebo miesta údajného porušenia, ak sa domnieva, že spracovanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, porušuje Nariadenie. (Článok 77 nariadenia)
V Maďarsku je dozorným orgánom Národný úrad pre ochranu údajov a slobodu informácií. Príslušné podrobné právne ustanovenia sú uvedené v zákone CXII z roku 2011 o práve na informačné sebaurčenie a slobode informácií. obsiahnuté v zákone.
Kontaktné údaje Národného úradu pre ochranu údajov a slobodu informácií:
- 1055 Budapešť, ulica Falka Miksu 9-11.
- Telefón: +36 1 391-1400
- Fax: +36 1 391-1410
- E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
- webová stránka: www.naih.hu
Právo na účinný súdny prostriedok nápravy proti dozornému orgánu
Každá fyzická a právnická osoba má právo na účinný súdny prostriedok nápravy proti právne záväznému rozhodnutiu dozorného orgánu, ktoré sa jej týka, alebo ak dozorný orgán sťažnosť nevybaví alebo neinformuje dotknutú osobu do troch mesiacov o priebehu konania alebo o výsledku podanej sťažnosti. (Článok 78 nariadenia) Informácie o podrobných pravidlách uvádzame v nasledujúcej kapitole.
Právo na účinný súdny prostriedok nápravy voči prevádzkovateľovi alebo sprostredkovateľovi
Každá dotknutá osoba má právo na účinný súdny prostriedok nápravy, ak sa domnieva, že jej práva podľa tohto nariadenia boli porušené v dôsledku spracovania jej osobných údajov, ktoré nebolo v súlade s týmto nariadením. (Článok 79 nariadenia)
PODANIE ŽIADOSTI DOTKNUTEJ OSOBY, OPATRENIA PREVÁDZKOVATEĽA
1. Prevádzkovateľ údajov informuje dotknutú osobu o opatreniach prijatých na základe jej žiadosti o uplatnenie jej práv bez zbytočného odkladu, v každom prípade však do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.
2. V prípade potreby, berúc do úvahy zložitosť žiadosti a počet žiadostí, sa táto lehota môže predĺžiť o ďalšie dva mesiace. Prevádzkovateľ údajov informuje dotknutú osobu o predĺžení lehoty s uvedením dôvodov omeškania do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.
3. Ak dotknutá osoba podala žiadosť elektronicky, informácie sa poskytnú elektronicky, ak je to možné, pokiaľ dotknutá osoba nepožiada o opak.
4. Ak prevádzkovateľ na žiadosť dotknutej osoby nekoná, bezodkladne, najneskôr však do jedného mesiaca od doručenia žiadosti, informuje dotknutú osobu o dôvodoch nekonania a o skutočnosti, že dotknutá osoba môže podať sťažnosť dozornému orgánu a uplatniť si svoje právo na súdny prostriedok nápravy.
5. Prevádzkovateľ poskytne informácie podľa článkov 13 a 14 Nariadenia a informácie o právach dotknutej osoby (články 15 – 22 a 34 Nariadenia) a opatreniach bezplatne. Ak je žiadosť dotknutej osoby zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná, najmä z dôvodu jej opakujúcej sa povahy, prevádzkovateľ, berúc do úvahy administratívne náklady spojené s poskytnutím požadovaných informácií alebo oznámenia alebo s vykonaním požadovaného úkonu:
a) môže účtovať poplatok vo výške 6 350 HUF, alebo
b) môže odmietnuť konať na základe žiadosti. Prevádzkovateľ údajov nesie dôkazné bremeno, že žiadosť je zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná.
6. Ak má prevádzkovateľ dôvodné pochybnosti o totožnosti fyzickej osoby, ktorá podáva žiadosť, môže požiadať o poskytnutie dodatočných informácií potrebných na potvrdenie totožnosti dotknutej osoby.
BEZPEČNOSŤ ÚDAJOV
Pri prevádzke IT systémov zabezpečujeme potrebnú správu autorizácií, interné organizačné a technické riešenia, aby sa vaše údaje nedostali do rúk neoprávnených osôb a aby ich neoprávnené osoby nemohli vymazať, uložiť ani zmeniť. Taktiež presadzujeme požiadavky na ochranu údajov a bezpečnosť údajov voči našim spracovateľom údajov. Vedieme záznamy o všetkých incidentoch týkajúcich sa ochrany údajov a v prípade potreby informujeme dotknutú osobu o všetkých vzniknutých incidentoch, ak je to podľa Nariadenia povinné.